رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر بیان کرد: برنامه مسابقات لیگ برتر را طوری برنامه ریزی کردیم که نه کی روش و نه باشگاه ها ضرری نمی کنند.

سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه اعلام شده از سوی کارلوس کی روش و احتمال اخلال با برنامه لیگ بیان کرد: در سال منتهی به جام جهانی 4 فیفا دی در پیش داریم که در فیفا دی اول با تیم های کره جنوبی و سوریه در مقدماتی جام جهانی بازی می کنیم و با در نظر گرفتن روز های دیگری که فیفادی در نظر گرفته شده ، برنامه اعلام شده از سوی کارلوس کی روش تنها 23 روز از لیگ برتر را می گیرد.

وی افزود: یک ماه قبل هم با کی روش نشستی را برگزار کردیم و هدفمان صعود به جام جهانی بود که خداراشکر به آن رسیدیم. هدفمان آن بود که لیگ را 30 تیر شروع کنیم که با درخواست باشگاه ها یک هفته جلو بردیم. جام حذفی را هم طوری برنامه ریزی کردیم که تیم های لیگ برتری یک مرحله کمتر بازی کنند و در مجموع برنامه ای که اعلام خواهد شد به هیچ عنوان فشرده نیست و نه کی روش و نه باشگاه ها ضرری نخواهند کرد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ در پایان اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی به مرحله بعد جام جهانی صعود کند و برنامه ریزی ما برای آغاز و پایان لیگ به طوری است که هیچ کدام از باشگاه ها ضرر نمی کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار