فتاحی:سهمیه ایران تا سال 2019 همچنان 2+2خواهد بود/منتظر کمک پرسپولیس به فوتبال ایران هستیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سهمیه تیم های ایرانی تا سال 2019 همچنان 2+2خواهد بود، مگر آن که سایر تیم های آسیایی به دلایل مختلف از حضور در این مسابقات انصراف دهند یا محروم شوند.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد صعود یک پله ای فوتبال ایران در رنکینگ جدید باشگاهی اظهار داشت:این رنکینگ قطعی نیست چرا که پس از پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طبق روال هر ساله رنکینگ قطعی اعلام خواهد شد.
 
وی افزود:با توجه به اینکه در فصل جاری تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران توانستند به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و تیم پرسپولیس هم در حال حاضر به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرده این موضوع می تواند در آینده به سود فوتبال ما باشد. اگر پرسپولیس انشاالله بازهم بتواند به مراحل بالاتر این رقابت ها صعود کند شک نداشته باشید برای ما بهتر از این هم خواهد شد.
 
فتاحی درباره رنکینگ باشگاهی ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت:الان رنکینگ ما 2+2است و اگر مانند سال گذشته بازهم تیم های عراقی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نکنند سهمیه ما به 1+3تغییر پیدا خواهد کرد.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد:سهمیه تیم های ایرانی تا سال 2019 همچنان 2+2خواهد بود مگر آن که سایر تیم های آسیایی به دلایل مختلف از حضور در این مسابقات انصراف دهند یا که محروم شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار