سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد برنامه رقابت های لیگ هفدهم پس از برنامه ریزی کی روش برای تیم ملی فوتبال اعلام خواهدشد.

برنامه لیگ برتر پس از اعلام برنامه های تیم ملی مشخص می شودسعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه قرار است تیم های لیگ برتری برخلاف سال گذشته از مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها به میدان بروند، تصریح کرد: با توجه به فشردگی تقویم سال آینده فوتبال باشگاهی و همچنین تیم های ملی، قرار شد تیم های حاضر در لیگ برتر برخلاف سال گذشته کار خود را یک مرحله دیرتر آغاز کنند و از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف حریفان بروند.  

وی افزود: در واقع شکل برگزاری جام حذفی به 2 سال پیش بازگشته و تنها در فصل گذشته این رقابت ها، به دلیل اینکه تیم های لیگ برتری در زمان برگزاری اردوی طولانی تیم ملی دچار مشکل نشوند، تصمیم گرفتیم آن ها از مرحله یک سی و دوم به میدان بروند.

فتاحی در ادامه خاطرنشان کرد: کارلوس کی روش در نشستی که با مسئولان سازمان لیگ برگزار کرد، برنامه تیم ملی تا پایان جام جهانی را در اختیار ما قرار داد و برهمان اساس تقویم فصل آتی را مشخص می کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اظهار داشت: به احتمال فراوان کارلوس کی روش در نشست مطبوعاتی امروز خود برنامه تیم ملی تا پایان جام جهانی را اعلام می کند. زمانی که این اقدام انجام شود ما هم برنامه فصل آتی را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
همه ایران شده اند..... پرسپولیس!!!!!
من خودم یک پرسپولیسی هستم اما...
چیدن بازی ها براساس حضور پرسپولیس در اسیا و تیم ملی لابد!!!...
تاخیر شروع لیگ...
جام حذفی برای تیم های لیگ برتری...از یک شانزدهم...
...بازی با وردربرمن...
عدم برگزاری بازی در حیطه اردو تیم ملی....
این برد ها...
مال برانکو است...
نه...کی روش...
آخرین اخبار