در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات ناحیه 2 شیراز 1500 پرس غذای گرم بین نیازمندان در محلات محروم شهر شیراز توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام عمران جمشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 گفت: در ایام ماه پربرکت رمضان و در شب های قدر از محل موقوفات ناحیه 2 شیراز و از موقوفه حاج علی رضایی سفره آسمانی افطار در این شب های معنوی برپا شد و غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.
 
جمشیدی با بیان اینکه توزیع اطعام در برخی از محله های جنوبی شیراز صورت گرفت افزود: طی  سه شب 19 تا 23 رمضان تعداد 500 نفر از نیازمندان در این محلات با غذای گرم اطعام شدند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر ایام ماه مبارک رمضان در شب های جمعه تمام ایام سال از محل موقوفه حاج علی رضایی در حسینیه قوام شیراز نیز مراسم روزه خوانی و ذکر مسائل اهل بیت و حضرت سیدالشهداء (ع) همراه با سفره اطعام آسمانی برپا می شود که در هر برنامه یک هزار و  200 نفر اطعام می شوند.
 
جمشیدی با اشاره به اجرای نیات این موقوفه در ایام رمضان بیان کرد: موقوفه حاج علی رضایی از جمله موقوفاتی است که در فارس بيش از 170 سال قدمت دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار