رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود این مسابقه را یک رقابت مقدس خطاب کرده و آن را وسیله‌ای برای نزدیک شدن بیشتر به حقیقت روح قرآن کریم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ احسان پیشکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: انس گرفتن با قرآن وعترت زمینه‌ای برای رسیدن به آرامش، سلامت، امنیت و عزت بوده و سامان یافتن زندگی در سایه تعالیم این کتاب آسمانی سبب خواهد شد که انسان خود به خود از آسیب‌های اجتماعی فاصله گرفته و ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای افراد تقویت شود.

وی یکی از دلایل وجود انحرافات در جامعه را بی‌توجهی به آموزش‌های قرآنی معرفی کرده و گفت: هرجا مشکلی وجود دارد، با انجام آسیب‌شناسی دقیق متوجه خواهیم شد ریشه این انحرافات و مشکلات به دلیل بی‌توجهی به آموزه‌های عمیق و دقیق قرآن کریم است.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مسابقه را علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان، به‌‌کار‌گیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی دانست و گفت: مانوس شدن با کلام وحی "آرامش" در زندگی انسان‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی بهترین و پایدارترین راه رسیدن به آرامش را درک واقعی آیات الهی برشمرد و افزود: اگر انسان خود را به واقع در محضر خدای هستی‌بخش ببیند با بهره‌مندی از کلام وحی به آرامشی که آرزوی هر انسانی است دست پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این مسابقه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود برگزار شده و با توجه به تبلیغات صورت گرفته از طریق توزیع تراکت، پخش فراخوان و نصب پوسترهای مربوطه در سطح شهرستان، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و ارسال فرم پاسخ‌نامه این مسابقه تا پایان ماه ضیافت الهی به دبیرخانه این اداره مراجعه کنند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه معنوی به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.