مدیرکل امور آموزش دانشگاه خواجه نصیر گفت: این طرح از مهرماه امسال در دانشگاه خواجه نصیر اجرایی می‌شود.

اجرای طرح «کهاد» در دانشگاه خواجه نصیر از مهرماه سال جاریتورج امرایی مدیرکل امور آموزش دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: آیین نامه این طرح تدوین و تصویب شده و از مهرماه امسال اجرایی می‌شود و صرفا دانشجویانی که دارای معدل ۱۷ هستند شامل این طرح می‌شوند.
 
وی ادامه داد: در این طرح فقط دانشجویان می‌توانند پس از گذراندن ۲۰ تا ۲۴ واحد درسی از این دانشگاه بدون دریافت شهریه‌ای گواهی گذراندن دوره دریافت کنند.
 
مدیرکل امور آموزش دانشگاه خواجه نصیر اضافه کرد: دانشجویانی ملزم به پرداخت شهریه هستند که معدل آنان ۱۴ باشد و می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
 
امرایی تصریح کرد: دانشجویان کارشناسی می‌توانند به صورت همزمان با گذراندن ۲۰ تا ۲۴ واحد درسی را در رشته تحصیلی دیگری ادامه تحصیل دهند.
 
وی بیان کرد: باتوجه به دوره چهارساله کارشناسی دانشجویان در این طرح امکان ۶ ساله گذراندن کردن در این دوره برای دانشجویان وجود دارد.
 
مدیرکل امور آموزش دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به طرح «کهاد» با محوریت امکان تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه خواجه اضافه کرد: این طرح از مهرماه امسال در دانشگاه خواجه نصیر اجرایی می‌شود.
 
امرایی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند رشته‌های مهندسی هوا و فضا، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، الکتروشیمی، ریاضی، فیزیک و مهندسی صنایع فرا گیرند.
 
وی یادآورشد: هدف از اجرای این طرح افزایش دانش میان رشته‌ای دانشجویان و آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار