سرپرست هیات سرمایه گذاری و تجاری آلمان که از دوشنبه هفته جاری وارد خراسان شمالی شده بود، ازتشکیل شرکت مشترک ایران و آلمان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی بیات سرپرست هیات سرمایه گذاری وتجاری آلمانی پس از بازدید از مناطق گوناگون استان سه شنبه شب در نشست مشترک هیات تجاری و سرمایه گذاری آلمان با استاندار خراسان شمالی و بازرگانان این استان گفت: با تاسیس این شرکت به امور گوناگون تجاری دو کشور شتاب داده خواهد شد.

وی افزود:این شرکت یک دفتر در ایران و یک دفتر در آلمان خواهد داشت. 

بیات ادامه داد:فعالیت شرکت ایران و آلمان پیگیری برای شتاب دادن به اجرای تفاهم نامه هایی که بین هیات تجاری و سرمایه گذاری آلمان و طرف ایرانی منعقد می شود، خواهد بود و این شرکت تلاش خواهد کرد تا سرمایه گذاری ها در زمینه های مختلف کشاورزی، انرژی بادی، انرژی خورشیدی، صادرات و واردات به انجام برسد.

وی با اشاره به سفر استاندار خراسان شمالی به همراه هیات تجاری از این استان به آلمان در سال گذشته افزود: برای شتاب دادن به اهداف، بنا داریم یک شرکت فونیکس را در خراسان شمالی به ثبت برسانیم. 

بیات خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با ثبت این شرکت برای پیشبرد اهداف در اجرای پروژه های مختلف کشاورزی و یا انرژی های نو سرعت داده شود. 

وی با بیان اینکه خراسان شمالی استانی ویژه برای سرمایه گذاری است و ظرفیت های مناسبی در این زمینه وجود دارد اظهار کرد: بنا داریم تا اولین مراودات تجاری ما با ایران، با خراسان شمالی باشد. 

سرپرست هیات سرمایه گذاری وتجاری آلمانی به انعقاد تفاهم نامه این هیات با اتاق بازرگانی خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: امید می رود با حمایت ها و توجه استاندار، هر چه زودتر شاهد آغاز پروژه ها باشیم. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.