محمد احمدی امسال با تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «اسکی باز» در بخش اصلی جشنواره کودک و نوجوان حضور دارد.

محمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» در خصوص علت حضور این اثر در بخش اصلی جشنواره کودک و نوجوان به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اولا که فیلم سینمایی «اسکی باز» فیلمی گرم و صمیمی از آب درآمده، به اضافه اینکه قهرمان دارد و این باعث شد مطابق سلیقه هیات باشد و توسط این هیأت انتخاب شود.

وی درباره هیات انتخاب بیان کرد: زمانی که تهیه‌کننده و کارگردان قبول می‌کنند که فیلم‌شان در جشنواره حضور پیدا کند باید به قوانین آن و نظرات هیات انتخاب و داوری پایبند باشند حتی ممکن است تصمیمات اتخاذ شده خوشایند نباشد.

وی افزود: هیات انتخاب جشنواره امسال از طیف‌های مختلف و با‌تجربه سینمای کودک و نوجوان هستند و قطعا چون با این سینما آشنایی دارند تصمیمات بهتری خواهند گرفت، در کل فیلم‌ها سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند.

احمدی عنوان کرد: فیلم سینمایی «اسکی باز» برای کودک ساخته شده، در این راستا قهرمانش کودک است و کارهای مهمی انجام می‌دهد که باعث جلب توجه و همذات‌پنداری این طیف از جامعه خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: «اسکی باز» قصه محور و شخصیت محور است و حتی به فضا توجه ویژه‌ای دارد از سویی فیلمنامه خوب و توانایی کارگردان علت همکاری من با این پروژه شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار