«قهرمانان کوچک» و «کاتی و ستاره» در بخش اصلی جشنواره کودکان و نوجوانان حضور دارند.

«قهرمانان کوچک» اهمیت تولید ملی را نشان می‌دهد/ «کاتی و ستاره» تکریم مقام مادر است
بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما در خصوص شاخصه‌های «قهرمانان کوچک» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بچه‌ها در این فیلم به نحوی به خانواده‌های خود کمک می‌کنند و برای حمایت از آنها وارد میدان می‌شوند. نشان می دهند جریان تولید ملی که بیشتر در حد شعار باقی مانده را می توان عملی کرد.
 
وی با اشاره به علت همکاری با این پروژه عنوان کرد: شناخت قبلی با کارگردان نداشتم اما پس از رایزنی‌ها و رسیدن به توافق جهت همکاری، سعی کردم از تجربیات تهیه‌کنندگی فیلم‌های «تقاطع» و «رخ دیوانه» در این فیلم بهره ببرم و حتی از تجربیات بخش جلوه های ویژه میدانی و بصری کارهای قبلی، با توافق نهایی کارگردان در «قهرمانان کوچک» استفاده کردیم.
 
این تهیه‌کننده نظرش را درباره هیأت انتخاب جشنواره کودک و نوجوان امسال اینگونه بیان کرد: هر جشنواره ساختار خودش را دارد و دبیر آن تصمیمات لازم و مورد نیاز را خواهد گرفت. با شناخت قبلی که از وی در برگزاری و مدیریت جشنواره دارم، برای انتخاب‌هایشان احترام خاصی قائلم.
 
این تهیه‌کننده درباره شاخصه‌های «کاتی و ستاره» چنین گفت: این فیلم به نوعی تکریم مادر و تلفیقی از فضای رئال انیمیشن است که مخاطب با جذابیت‌هایی در بخش انیمیشن و همچنین رئال آن روبرو می‌شود.
 
منصوری تصریح کرد: استفاده از رنگ و بو، لباس، نوع زندگی و کلا فضای منطقه شمال ایران و بهره بردن از اکثریت عوامل سازنده حرفه‌ای آن منطقه، از خصوصیات این فیلم است. با استفاده از این عوامل نشان دادیم که در شهرستان‌ها پتانسیل‌ خوب و فراوانی وجود دارد. عواملی که شاید امکان بروز استعدادهای خود را ندارند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار