استاندار کرمان گفت: باید مطالعه کنیم که کشور ما در چه شرایطی است و این اتفاق تروریستی باید در سطح خود مورد بررسی قرار گیرد زیرا کشور ما در یک منطقه ناامن قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر شنبه در شورای اداری استان کرمان در مورد حادثه تروریستی تهران افزود: این رخداد یک هشدار باش به دستگاه های امنیتی و مردم بود.
وی با بیان اینکه در استان کرمان یکی از فعالترین شوراهای تامین را داریم، گفت: مردم با هوشیاری و آگاهی خود می توانند بسیاری از این حوادث را خنثی کنند.
وی یادآور شد: در سال های قبل یک مورد حادثه امنیتی در بم داشتیم که به محض اطلاع دادن مردم، مسئولان امنیتی وارد عرصه شددند و موضوع برطرف شد.
رزم حسینی در ادامه از مشارکت 73 درصدی مردم استان کرمان در انتخابات تقدیر کرد و گفت: انتخاباتی کاملا، ازاد، سالم و رقابتی با مشارکت همه کاندیداها در استان کرمان برگزار شد.
وی بااشاره به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: اعتباراتی نیز ابلاغ شده و مدیران همانگونه که در سه سال گذشته همکاری داشته اند، باید در سال جاری نیز اقدامات خود را تداوم بخشند.
وی اظهار کرد: با همکاری نمایندگان باید از ظرفیت بودجه ای وزارت خانه ای در کنار اعتبارات استانی و ملی استفاده کنیم.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در سال گذشته در حوزه آب اعتبارات خوبی جذب شد امسال نیز با همان اقدام جهادی مسیر را ادامه دهند.
وی بیان کرد: اتفاق خوبی که رخ داده، این است که در بودجه امسال اعتبارات فنی و اعتباری به مبلغ 70 میلیارد تومان در اختیار استان کرمان قرار گرفته است تا در مناطق کم برخوردار یارانه سود پرداخت کنیم که ظرفیت بسیار خوبی است.
استاندار کرمان گفت: اعتبارات خوبی برای خود اشتغالی در استان کرمان جذب شده است و در سال جاری نیز اعتبارات خوبی در این زمینه پرداخت می شود زیرا اجازه استخدام دولتی نداریم.
وی افزود: پروژه های نیمه تمام دولتی باید بر اساس مکانیزم ماده 27 به بخش غیر دولتی واگذار کند تا به بهره برداری برسند.
وی یاداور شد: امسال 20 هزار میلیارد تومان برای فعال کردن بنگاه های راکد در کشور اختصاص یافته که در این زمینه باید تلاش کنیم.
وی بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات مردم در مراجعه با مدیران استانی حل می شود و دیگر نیازی به مراجعه آنها به استانداری نخواهد بود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار