رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کشورهای حامی تروریست در منطقه دموکراسی و آزادی را با اخذ دلارهای نامشروع کشورهای عربی ذبح نموده اند.

شهید احسان آقاجانی شخصیت علمی وپرکار مجلسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمدرضا پورابراهیمی در پیامی با محکوم کردن حملات تروریستی تهران و عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه ناگوارگفت: کشورهای حامی تروریست در منطقه دموکراسی و آزادی را با اخذ دلارهای نامشروع کشورهای عربی ذبح نموده اند.
 
نماینده کرمان ونیز رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی ضمن تسلیت این واقعه افزود: بار دیگر چهره کریه دشمنان نظام جمهوری اسلامی نمایان شد و در اقدامی ناجوانمردانه جمعی از مردم مظلوم و همکاران عزیز و پر تلاش مجلس شورای اسلامی را با دهان روزه به شهادت رساندند.
 
وی افزود:مدعیان دروغین آزادی و دموکراسی که با حمایت کامل خود از نظام قبیله ای و طایفه ای کشورهای حامی تروریست در منطقه دموکراسی و آزادی را با اخذ دلارهای نامشروع کشورهای عربی ذبح نموده اند ،عرصه گردان اینگونه وقایع دردناک در کشور ایران و سایر بلاد اسلامی می باشند که البته این حمایت ها و معامله گری ها بلای جان کشورهای حامی تروریست نیز گردیده و خواهد شد.
 
پورابراهیمی تصریح کرد: درود خدا بر مردمی که در مقابل تعرض دشمنان در سخت ترین روزهای انقلاب در دهه شصت همچون فولاد آبدیده ذره ای خم به ابرو نمی آورند و با تجربه های بسیار تلخ اما ارزشمند روزهای سخت دهه اول انقلاب اسلامی مسیر حرکت نظام را با صلابت ادامه می دهند.
 
وی با اشاره به حادثه تروریستی مجلس و حرم امام گفت:درود خدا بر مردمی که با گذشت حدود چهار دهه از انقلاب خود همچنان با تاسی به مکتب سید الشهدا با تشیع شهدای مظلوم و روزه دار خود شعار "هیهات منه الذله " را سر داده و همانند گذشته با اقتدا به رهبر خود همانند کوه پشت سر ولی امر خود ایستاده اند.
 
وی افزود: درود خدا بر مردمی که با تقدیم عزیزترین جوانان رشید خود در عرصه مواجه با دشمنان تکفیری در خارج از مرزها آرامش و امنیت امروز را در داخل کشور رقم زدند عزیزانی که با تقدیم خون خود با عنوان شهدای مدافع حرم از حریم امنیت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می نمایند.
وی همچنین با ابراز تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تصریح کرد:  با عرض تسلیت حوادث تروریستی اخیر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نیز خانواده های معزز این شهیدان به ویژه خانواده های مکرم شهدای عزیز مجلس شورای اسلامی برای این شهیدان مظلوم علو درجات و برای بازماندگان انان صبر و اجر مسألت می نمایم.
وی سپس به شهادت احسان آقاجانی از شهدای مجلس اشاره کرد واظهار کرد: در این حادثه تروریستی یکی از شهدای مظلوم شهید دکتر احسان اقاجانی شخصیتی علمی پر کار که سال ها در عرصه مسایل اقتصادی به عنوان یکی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در تدوین قوانین اقتصادی مجلس شورای اسلامی همانند قانون شفافیت اطلاعات اقتصادی و نیز اصلاح قانون اصل ۴۴ نقشی موثر و بی بدیل ایفا نمود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.