۱۵۰ کیسه آرد به ارزش بیش از هفت میلیون تومان بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهنوج توزیع شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مصیب محسنی، سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهنوج با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه یکی از طرح هایی مهمی است که در طول سال به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان به منظور دلجویی از مددجویان و ایتام تحت حمایت و بررسی و رسیدگی به مسائل ومشکلات آنان توسط کمیته امداد برگزار می شود، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان و خیران مورد سرکشی و دلجویی قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح سبد عذایی به ارزش هر سبد ۱۲۰ هزار تومان بین خانواده هایی نیازمند توزیع می شود، افزود: تا کنون حدود ۲۰۰ سبد کالا با کمک حامیان و خیران نیکوکار بین خانواده های ایتام و نیازمند تحت حمایت شهرستان توزیع شده است.

محسنی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح های موفق کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان جاری یک خیر نیکوکار حمایت ۱۰ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را عهده دار شد.

وی از خیران و نیکوکاران شهرستان خواست:  با مشارکت در برنامه ها و طرح های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان یاری گر این نهاد در رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان باشند.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.