ویژه برنامه ماه عاشقی در ماه مبارک رمضان به مدت 9 شب در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه زنده ماه عاشقی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی کمیته امداد کرمان؛ یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:ویژه برنامه زنده ماه عاشقی با هدف جلب مشارکت‌ های مردمی در ایام ماه مبارک رمضان با مشارکت کمیته امداد و صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در قالب این ویژه برنامه، برنامه‌های مختلفی از جمله طرح‌ های اکرام ایتام، محسنین، شفا، مفتاح‌الجنه، جلسه هم اندیشی با خیران و فرهیختگان استان و معرفی توانمندی‌های مددجویان در قالب نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و خیران معرفی می شوند.
 
صادقی تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که متقاضی شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین هستند می‌توانند برای ثبت‌نام عدد 1 را به شماره 10003412268726 پیامک کنند.
 
صادقی تصریح کرد: این جشن با شعارپله، پله تا ملاقات خدا، همراه با نیازمندان در ماه مهمانی خدا برگزار می‌شود و خیران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مساعدت‌های خود را از طریق سامانه پرداخت نیکوکاری با شماره‌گیری #034*8877* به نیازمندان اهدا کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار