فرماندار ریگان گفت: تا کنون بر اثر شدت غلظت ریزگردها اهالی 53روستای ریگان در محاصره ریزگردها قرار دارند.

ریزگردها24روزه دار ریگانی را بیمارستانی کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری گفت :از اوایل صبح امروز ریزگردها در اسمان شهرستان ریگان برای سومین بار در ماه مبارک رمضان مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی ایجاد نموده است به گونه ای که 24روزه دار را راهی مراکز درمانی کرد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه 53روستای ریگان در کانون بحران فرسایش بادی قرار دارند ریزگردها اهلی این روستاها را خانه نشین نموده است.
 
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه نیروهای امدادی هلال احمر جهت امداد رسانی به این روستاها اعزام شده است از آمادگی تمامی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ریگان خبر داد .
 
باقری یاد آور شد :به دلیل شدت غلظت ریزگردها اهالی روستاهای ریگان خانه نشین شده اند وتردد در این روستاها امکان پذیر نمی باشد .
 
وی تصریح کرد: به دلیل کاهش دید افقی در این محور تردد در مسیر ترانزیتی ریگان چابهار به کندی انجام میشود و در صورت تداوم غلظت ریزگردها امکان مسدود شدن این محور ترانزیتی وجود دارد .
 
باقری از افراد روزه دار کودکان وافرادی که مشکلات تنفسی دارند خواست تا در منازل باقی بمانند
 
وی گفت :شهرستان ریگان کانون بحران فرسایش بادی وریزگردها بعد از خوزستان دومین نقطه در کشور در زمینه بروز پدیده ریزگردها است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار