امام جمعه ریگان گفت: به دلیل نبود اب اشامیدنی سالم در ماه مبارک رمضان ریگان تبدیل به صحرای کربلا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امام جمعه ریگان با اشاره به سخنرانی امام خمینی ره در مدرسه فیضه قم در سال 42گفت در این سخنرانی امام خمینی ره ماهیت استکبار جهانی وحکومت پهلوی را رسوا نمودند.
 
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی اظهار کرد: امام خمینی در ان سخنرانی فرمودند اسرائیل نمی خواهد در این مملکت قران ،احکام اسلامی، علمای دین باشد اسرائیل می خواهد زراعت وتجارت شما را از بین ببرد واقتصاد  شما را نابود کند وتمام سدها را بشکند.

وی ابراز داشت: با دستگیری امام خمینی ره در سراسر کشور قیام پانزده خردا به وجود امد که مردم شعار می دادند یا مرگ یا خمینی .

امام جمعه ریگان گفت: قیام 15خرداد42لبیک به فقاحت  وزعامت بود واین قیام 15خرداد همانند خونی در رگهای ملت اسلام در سرتاسرجهان به جوش وخروش امروز درامده است.
 
رنجبر ماهانی گفت: دامنه قیام 15خرداد امروز به یمن وبحرین هم رسیده است و امروزمردم بحرین در پی سخنرانی وهشدارهای که رهبران اسلام بر علیه استکبارجهانی در بحرین وکشورهای اسلامی ان سخنان توفنده ای که دارند نشات گرفته از قیام 15خرداد وسخنرانی امام خمینی ره بود .

وی گفت: امام خمینی ره انقلاب را به جهان صادر نمودند وجراتی که مردم مردم ایران در 15خرداد علیه رزیم پهلوی داشته باشند امروز همان جرات را در میان مردم بحرین می بینیم .
امام جمعه ریگان گفت قیام های بزرگ جهان به برکت وهنر انقلاب اسلامی ومدیریت وتفکر سیاسی والهی امام خمینی ره بود.
 
رنجبر ماهانی به رحلت بنیانگذار امام خمینی ره اشاره نمود وابراز داشت حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره مایه سربلندی وعزت وسربلندی نظام اسلامی است .

وی به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی بعد از رحلت امام خمینی ره اشاره نمود واظهار کردپس از  28سال این خورشید روشنی بخش انقلاب بوده است وراه ومسیر انقلاب را در بحرانها هدایت نموده است  وجای خالی امام خمینی ره را پر نموده است .

امام جمعه ریگان گفت: امروز جامعه ما نیازمند به وصایای امام خمینی ره است تمامی وصایا وجملات امام به روز می باشند وهرگز کهنه نمی شوند.
 
رنجبر ماهانی از مدیران اموزش و پرورش  خواست  از کتبی که اموزشی که عفت عمومی جوانان و نوجوانان و مهد کودکهای ما را نشانه گرفته است پرهیز و مراقبت لازم را بر عرصه اموزشی داشته باشند .

وی به وفات حضرت خدیجه اشاره نمود واظهار کرد پیشرفت ونمو اسلام به برکت  مجاهدتها و اندوختها و ذخایر مالی حضرت خدیجه کبری بود .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مسولین در گفتار خود صراحت داشته باشند افزود: متاسفانه برخی از مسولین دو پهلو صحبت می کنند وطوری صحبت می کنند که هم دشمن خوشش بیاید واگر دوستان انقلابی اعتراض کردند جمله خود را تغییر دهد .
امام جمعه ریگان گفت امروز برخی اصول وارمانهای انقلاب را طوری تفسیر می کنند که دشمنان ما سو استفاده می کنند .

وی با اشاره به اینکه افرادی در سخنرانیهای خود اعلام می کنند مرگ ها باید برداشته شود گفت امام خمینی ره بارها فرمودند امریکا شیطان بزرگ است .

امام جمعه ریگان بیان داشت علی رغم اینکه بارها وبارها به مسولین شهرستان در رابطه با کمبود اب اشامیدنی در روستاهای شهرستان  تذکر دادیم متاسفانه شهرستان ریگان تبدیل به صحرای کربلا شده است وهروز شاهد بی ابی ونبود اب اشامیدنی سالم در روستاها هستیم 
رنجبر ماهانی گفت روزه داران ریگانی در روستاها با کمبود اب اشامیدنی سالم مواجه هستند که مسولین پاسخگو نیستند.

وی گفت مسولینی که توان برطرف شدن مشکلات مردم شهرستان را ندارند به ما اعلام کنند تا به مردم اعلام نماییم .

امام جمعه ریگان گفت مسولین شهرستان در ریگان زندگی نمی کنند تا مشکل اهالی روستاها را از نزدیک مشاهده نمایند.

رنجبر ماهانی افزودتمامی راهای اسفالته  روستاهای ریگان  استاندار لازم برای رانندگی را ندارد که ما هر روز شاهد تلفات جانی در این محورها هستم ومسولین غافل از اینکه لکه گیری در این محورها را  انجام دهند .

وی گفت یکی از جادهای اسفالته غیر استاندار در ریگان تا کنون 40قربانی گرفته است .

امام جمعه ریگان ازفرمانده پلیس راه استان خواست نسبت به اصلاح جاده شریک اباد ریگان شد که در اینده شاهد تلفات در این محور نباشیم.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار