معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:در دهه آخر ماه صفر طبق روال هر سال تعدادی روحانی مبلغ خواهر و برادر به نقاط شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

اعزام مبلغان به نقاط شهری و روستایی در دهه آخر صفربه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد  معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  با اشاره به  اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه گفت:در دهه آخر ماه صفر طبق روال هر سال تعدادی روحانی مبلغ خواهر و برادر به نقاط شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

وی افزود: این مبلغین ازحوزه های علمیه قم به کرمانشاه می آیند و در حوزه های مختلف به هر شهرستان اعزام می شوند که در رابطه با مباحث محرم، عاشورا و حماسه حسینی سخنرانی می کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به آغاز پیاده روی اربعین حسینی و خروج تعداد زیادی از مشتاقان حسینی از مرزها، موکب های زیادی برپا می شود و روحانیون نیز علاوه بر برپایی نماز جماعت با پاسخ به سوالات شرعی گامی در راستای نشر معارف دینی و اسلامی برمی دارند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ مبلغ غیربومی و ۴۰۰ مبلغ بومی از هفته آینده دراستان حضور می یابند افزود: این مبلغین خواهر و برادر در سطح مساجد و حسینیه های شهر و روستا مستقر خواهند شد.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۳۰۰ مبلغ غیربومی و ۴۰۰ مبلغ بومی از هفته آینده دراستان حضور می یابند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.