دبیر ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام ( ره ) در هلال احمر از برپایی ویژه برنامه هایی در این نهاد در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن این ایام خبر داد.

برگزاری بزرگترین گردهمایی در جماران/ تجدید بیعت با آرمان های امام راحلمسعود آسیما دبیر ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام ( ره ) در هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص تمهیدات جمعیت هلال احمر به منظور برگزاری ویژه برنامه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان این نهاد ویژه برنامه هایی را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این روز تدارک دیده است.
 
وی افزود:بزرگترین گردهمایی با حضور 400 نفر از اعضاء جمعیت هلال احمر درروز دهم خرداد ماه در جماران برگزار می شود که ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری با یادگار ایشان سید حسن خمینی دیداری برگزار می کنیم.
 
آسیما گفت: در کانون های هلال احمر نیز با تهیه فضاهای تبلیغی و محیطی ویژه این ایام، سعی در یادآوری این رویداد خواهیم داشت. در استان‌ها هم برنامه هایی مشابه اجرا می شود که سعی داریم این برنامه ها با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.
 
دبیر ستاد بزرگداشت برنامه های سالگرد ارتحال امام ( ره ) تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با محور وصیت نامه حضرت امام خمینی از دیگر اقدامات جمعیت خواهد بود. همچنین همایشی هم با محور امام و جوانان ، امام و نوع دوستی برگزار خواهد شد. 
 
وی بیان کرد: جوانان در روز و شب چهاردهم خرداد ماه با حضور منظم در حرم امام راحل و برگزاری ایستگاه های صلواتی و چاردهای سلامت به زائران خدمات رسانی می کنند.
 
 آسیما گفت: امیدوارم با اقداماتی که در روزهای سالگرد ارتحال امام ( ره ) برگزار می شود بتوانیم سهمی در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم و این ایام را زنده نگه داریم.
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار