۶ و نیم هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت توسط مأموران فرماندهی یگان حفاظت و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،خانباز اميرافضلی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: 40 هزار متر مربع از این اراضی در منطقه انجیرسیاه بخش جبالبارزشمالی و 6 هزار متر مربع در منطقه دره‌رود، 3 هزار متر مربع در منطقه سجدوئیه و 14 هزار متر مربع در منطقه باب‎دراز بخش ساردوئیه قرار داشتند.
وی با تأکید بر برخورد با هرگونه زمین‌خواری و تصرف منابع طبیعی افزود: مقابله با زمین‌خواران کوچک و بزرگ همواره در دستور کار یگان حفاظت قرار دارد و با جدیت در این عرصه گام بر می‌داریم.
وی خاطر نشان کرد: هرگونه حرکت در راستای تخریب و تصرف عرصه‌ های مرتعی و جنگلی به صورت شبانه‌روزی توسط مأموران یگان حفاظت و پاسگاه ویژه رصد می‌شود.
امیر افضلی گفت: شماره تماس 1504 کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت همواره آماده دریافت گزارش‌ ها و اخبار مردمی در زمینه آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی و ... است تا از ورود خسارت‎ به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار