فرماندار دورود از اختصاص مبلغ 19 میلیارد و 700 میلیون ریال برای بازآفرینی شهری در نقاط مختلف شهر دورود خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نعمتی گفت: بازآفرینی شهری نگرش و اقداماتی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهری منطقه‌ هدف عملیات است که در نهایت به یک پیشرفت پایداری اقتصادی، کالبدی، اجتماعی و محیطی می انجامد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در قالب ستاد بازآفرینی شهری مبلغ 25 میلیارد ریال به دورود اختصاص پیدا کرد افزود: در قالب ستاد بازآفرینی شهری در سال گذشته و با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آسفالت منطقه ناصرالدین دورود انجام شد که با توجه به جمعیت 20هزارنفری این منطقه و داشتن بافت فرسوده اقدامی قابل توجه و مثمر ثمر بود.

نعمتی گفت: امسال نیز از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی مبلغ 19 میلیارد و 700 میلیون ریال به شهر دورود اختصاص یافت که با پیگیری های نماینده وزارت راه و شهرسازی قول مبلغ 30 میلیارد ریال دیگر از این محل داده شد که در مجموع این اعتبار حدود 50 میلیارد ریال خواهد شد.

وی افزود: جمع آوری آبهای سطحی و ساخت مرکز توسعه محله در منطقه ناصرالدین و انگشته و بهسازی شبکه فاضلاب منطقه انگشته از جمله برنامه های است که در قالب ستاد بازآفرینی شهری در شهر دورود عملیاتی خواهند شد.

وی گفت: ظرف مدت یک هفته زمین مورد نظر برای ساخت مرکز توسعه محله در منطقه ناصرالدین و انگشته از سوی شهرداری پیشنهاد می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.