پروانه مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا فاوا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پارک علم و فناوری خوزستان اعطا شد.

کسب پروانه توانمندسازی کسب و کارهای نوپا توسط پارک علم و فناوری خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ بابک مختاری، رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به تفاهم نامه ای که میان پارک علم و فناوری استان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد شد، گفت: یکی از اصلی ترین پیشران های ایجاد اشتغال، حوزه IT و ICT است. این حوزه علاوه بر اینکه خود ذاتا اشتغالزا است، می تواند موجب اشتغالزایی در سایر حوزه ها شود.

وی تصریح کرد: فعالیت در این حوزه ها به کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده محصولات کمک شایانی می کند و به این دلیل لازم است که از کسب و کارهای نوپا مبتنی بر IT حمایت ویژه شود.

مختاری بیان داشت: در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ای تحت عنوان مراکز توانمند سازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا فاوا با پارک های علم و فناوری استان ها همکاری می کند که تا کنون با چندین پارک در کشور این کار اجرایی شده است.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان اظهار کرد: امروز در استان خوزستان شاهد امضای تفاهم نامه فعالیت این مرکز بودیم. در این مرکز هم حمایت مالی  از شرکت های نوپا در حوزه فاوا انجام می گیرد و هم مشاوره های فنی و تخصصی کسب و کار به این شرکت ها ارائه می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار