معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از اعزام 405 مبلغ روحانی به مناطق مختلف استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 405  مبلغ روحانی به مناطق مختلف ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حشمت الله رستمی گفت: این تعداد مبلغ از حوزه های علمیه قم و ایلام همزمان با ماه مبارک رمضان در مناطق محروم و روستایی این استان مستقر می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد 155 نفر مبلغ و 50 مبلغه اعزامی از قم و 200 مبلغ و مبلغه بومی استان ایلام هستند، اظهارکرد: این افراد به تبلیغ دین و احکام شرعی در طول ماه مبارک رمضان می پردازند.  
 
رستمی افزود: این مبلغان با هماهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی اعزام و در مدت یک ماه استقرار در مناطق شهری و روستایی ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی ، پیشگیری از اعتیاد ، کاهش خشونت و مسائل خانوادگی از اولویت های مباحث تبلیغی آنها خواهد بود.  
 
به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، تعداد مبلغان اعزامی به استان در ماه رمضان امسال نسبت به پارسال تغییری نداشته است.
 
همچنین مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام نیز از اعزام 31 مبلغ روحانی همزمان با ماه مبارک رمضان به استان خبر داد.  
 
حسن شهیدی عنوان کرد: از این تعداد 23 روحانی در بقاع متبرکه و زیارتگاه ها و مابقی نیز در مناطق محروم استان مستقر خواهند شد.  
 
استان ایلام 580 هزار نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
 
آغار ماه مبارک رمضان امسال در سالنامه رسمی کشور ششم خرداد خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.