کشاورزان کهگیلویه ای از صف های طولانی و روند کند تخلیه محصول در مرکز خرید شهرستان گله مندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه در این خصوص گفت: در شهرستان کهگیلویه اداره غله و تعاون روستایی متولی خرید گندم دروم و معمولی هستند که باید وظایف خود را با نظارت جهادکشاورزی و فرماندار شهرستان انجام دهند.

عمران تقوی با بیان اینکه بیشتر گلایه کشاورزان از زمان تخلیه در مرکز خرید است، افزود: با پیگیری های انجام شده 3 شیفت کاری به صورت سه زمانه تا ساعت 24 گندم کشاورزان را خریداری می کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم انجام گرفته که گندم خریداری شده از کشاورزان سریعا به سیلوی گچساران انتقال یابد، گفت: با پیگیری های انجام شده ظرف چند روز آینده مشکلات کشاورزان رفع می شود.

یکی از کشاورزان با بیان اینکه ظرفیت انبارهای گندم دروم در شهرستان پرشده و مسئولان از ما تحویل نمی گیرند گفت: برای تخلیه گندم در مرکز خرید گندم بین 10 تا 12 ساعت معطل می شویم.

برخی از کشاورزان به وضعیت نامناسب مرکز خرید گندم در شهرستان کهگیلویه و نداشتن امکانات رفاهی در این مرکز گلایه و اعتراض داشتند.

تعدادی از کشاورزان هم با بیان اینکه در مرکز خرید گندم شهرستان از ساعت 21 به بعد محصول کشاورزان را تحویل نمی گیرند و مجبور هستیم تا 24 ساعت جلوی مرکز خرید منتظر بمانیم درخواست شبانه روزی شدن مرکز خرید را داشتند.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.