رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: 102 طرح در حوزه های مختلف برق رسانی در 4 سال گذشته در این شهرستان اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ خسرو پرویزی گفت: 21 طرح از این تعداد در بخش دیشموک، 11 طرح در بخش چاروسا و 70 طرح در بخش های مرکزی و سوق شهرستان گچساران اجرایی شده است.

وی طرح مهم اجرا شده در بخش دیشموک را شامل توسعه و احداث شبکه در روستاهای عمارت سردو، کلات بنه راه، توسعه برق روستایی اسفندان، لاوه پاتل، پلنگو چندار و کاهش تلفات سیم به کابل روستاهای بناری، گراب علیاسفلی، باغ کلک، روستای انجیره و توسعه روشنایی معابر شهری دیشموک ذکر کرد.

پرویزی عنوان کرد: در حوزه برق رسانی در دولت یازدهم در بخش دیشموک 14 میلیارد و 492 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اصلاح و بهینه سازی شهری قلعه رئیسی، توسعه و احداث شهری قلعه رئیسی و روستاهای این بخش، کاهش تلفات قلعه رئیسی و توسعه روشنایی روستایی را از مهم ترین پروژه های اجرا شده در بخش چاروسا ذکر کرد.

پرویزی افزود: 6میلیارد و 453 میلیون ریال در دولت یازدهم در بخش قلعه رئیسی در حوزه برق رسانی هزینه شده است.

رئیس شرکت برق کهگیلویه طرح های اجرا شده در بخش های مرکزی و سوق را بیشتر در زمینه توسعه و احداث شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستای، تبدیل سیم به کابل در حوزه روستایی و بهره برداری و تعمیرات و نگهداری شبکه ها ذکرکرد.

پرویزی تصریح کرد: بیش از 89 میلیارد و 698 میلیون ریال مبلغ هزینه شده در 2 بخش مرکزی و سوق شهرستان کهگیلویه در حوزه برق رسانی بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکان از 35 هزار و 921 در سال 92 به بیش از 39 هزار مشترک در سال 95 افزایش یافته است.

پرویزی طول شبکه فشار متوسط در سال 92 را 715 کیلومتر دانست و گفت: در دولت یازدهم طول شبکه فشار متوسط به 725 کیلومتر افزایش یافته است.

وی افزود: طول شبکه فشار ضعیف نیز از 900 کیلومتر در سال 92 به 925 کیلومتر تا پایان سال 95 افزاش افته است.

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: در سال 92 یکهزار و 565 دستگاه ترانس در حوزه برق رسانی این شهرستان وجود داشت که این تعداد در دولت یازدهم به یکهزار و 605 دستگاه ترانس افزایش یافت.

پرویزی افزود: درصدکاهش تلفات انرژی از 24 درصد دولت گذشته به 13درصد در دولت تدبیر و امید رسیده است.

شهرستان کهگیلویه با 132 هزار نفر جمعیت دارای چهارشهر، چهار بخش و 10 دهستان است.

این شهرستان دارای 365 روستای بزرگ و کوچک نیز است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.