مدیر برق شهرستان بهمئی گفت: جشن پایان برق‌رسانی به روستاهای کددار بهمئی در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید محمد برزین زاده گفت: برق‌رسانی به سه روستا در این شهرستان بااعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال در دست اجراست. 

وی با تشریح شرایط سخت برق‌رسانی به این روستاها، اظهار داشت: ' ماخره '، ' تیمج ' و ' شاه نشین ' روستاهایی هستند که در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار می‌شوند. 

مدیر برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوار این روستاها را 30 خانوار با جمعیتی بیش از 350 نفر ذکر کرد و گفت: برای برق‌رسانی به این روستاها بیش از سه کیلومتر شبکه فشار متوسط بکار رفته است. 

برزین زاده گفت: 2 روستای ' تیمج ' و ' شاه نشین ' با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار می‌شوند. 

وی افزود: با برق‌رسانی به روستاهای عنوان شده، تمامی روستاهای شهرستان بهمئی از نعمت برق برخوردار بوده و جشن پایان برق‌رسانی به روستاهای کددار این شهرستان برگزار می‌شود. 

مدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد روستاهای این شهرستان را 172 روستای کددار ذکرکرد و یادآور شد: از این تعداد روستا، 154 روستا دارای سکنه هستند. 

شهرستان بهمئی یکی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد. 

شهرستان بهمئی بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.