امنیت سیستان و بلوچستان حاصل تلاش سربازان گمنام و سایر نهادها و مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: علیرغم ناامنی های بی شمار در کشورهای منطقه اما مردم استان در چند سال اخیر با تمام وجود معنای واقعی امنیت را احساس کرده اند که حاصل تلاش سربازان گمنام در کنار سایر نیروهای امنیتی و همراهی و هم افزایی با مردم و رویکرد خوب دولت تدبیر و امید بوده است.
 
علی اوسط هاشمی در پیامی میلاد مسعود و مبارک خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء حضرت حجت‌بن‌الحسن العسگری مهدی موعود (عج)، پرچمدار عدالت راستین و هفته تکریم سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه منتظران حضرتش تبریک و تهنیت گفت.
 
در این پیام آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری و تکیه بر قدرت ایمان در حراست از دستاوردهای کشور جانفشانی می کنند.
 
حجّت داور و آخرین جانشین پیامبر حجّت بن الحسن مهدی موعود (ع) مظهر رحمت و عدل الهی است.
 
نامگذاری سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) به حق شایستة این دیده بانان نظام و حافظان صیانت از عزت، عظمت، اقتدار و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران است که با هوشیاری، مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌ها با تکیه بر قدرت و سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در حفظ و حراست از دستاوردهای کشور و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی جانفشانی می کنند.
 
در ادامه پیام استاندار آمده است: بی شک رشد و توسعه ی استان در ابعاد مختلف مرهون چتر استوار امنیت پایداری است که به همت والای رشادت های فرزندان گمنام این دیار حاصل شده که خالصانه و بی ادعا فعالیت دارند و همگان باید در حفظ و ارتقای آن بکوشیم.
 
هاشمی در این پیام اعلام کرد: اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم با قدردانی از مساعی چشمهای بیدار جامعه در حراست از ارزش های اسلامی و منافع ملی کشور ، این ایام خجسته را که مزین به سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌باشد را به نیروهای مخلص وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تعظیم به مقام رفیع شهدای والامقام ، توفیق همه حافظان امنیت و اقتدار میهن عزیزمان را از حضرت احدیت مسالت دارم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار