چابهار

تامین امنیت پایدار رسالت مشترک سپاه و پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تامین امنیت پایدار و پیشگیری از حوادث را رسالت و هدف مشترک سپاه و پلیس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار به مناسبت سوم شعبان و میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان با تبریک ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان گفت: تعامل و همدلی سپاه و نیروی انتظامی امنیت مطلوب را در جامعه رقم می زند و تضمین کننده امنیت پایدار می باشد .  
 
وی افزود: یکی از اهداف مشترک سپاه و نیروی انتظامی در جامعه تامین امنیت پایدار و ارتقاء حداكثری احساس آرامش شهروندان می باشد که با همدلی، وفاق و هم افزایی در ماموریت ها می توان به این هدف خطیر رسید.  
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: تعامل نیروی انتظامی و سپاه تقویت اقدامات پیشگیرانه و افزایش اشرافیت عملیاتی را به دنبال دارد و موجب پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب های اجتماعی می شود .   
 
فرمانده انتظامی چابهار در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات طی روزهای آینده ضمن تاکید بر همکاری بیش تر سپاه و بسیج با نیروی انتظامی برای تامین امنیت این رویداد بزرگ اظهار داشت: همکاری و تعامل سپاه و پلیس به عنوان دو نیروی مکمل امنیت، انتخابات سالم را به ارمغان می آورد.  
 
سرهنگ کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی چابهار گفت: امروزه با پیچیدگی جرائم رسالت نیروی انتظامی و سپاه در حفظ ثبات و امنیت پایدار كشور حساس تراز هر زمانی است و سپاه و نیروی انتظامی به عنوان دو نیروی محافظت کننده با تداوم و تعمیق روابط می توانند در پاسداری از مرزهای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام های موثری بردارند.   
 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از نهادهای تاثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی است خاطرنشان کرد: تعامل مستحكم، عمیق و سازنده سپاه و نیروی انتظامی نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم دارد.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار