فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان بر ضرورت تلاش حداکثری ماموران نیروی انتظامی در تامین مطلوب امنیت و نشاط در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ علی عارف نژاد در سخنانی در جمع روسا، فرماندهان و پرسنل انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: وظیفه مهم نیروی انتظامی تامین امنیت مطلوب قبل، حین و بعد از انتخابات است که لازم است تمامی روسا و فرماندهان با تمهیدات و تدابیر لازم اقدامات شایسته ای را در جهت برقراری نظم و آرامش در فرایند انتخابات انجام دهند تا مردم در یک فضای بانشاط آرا خود را به صندوق های رای بیاندازند.  
 
عارف نژاد با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات با استفاده از همه ظرفیت های نیروی انتظامی در شهرستان زاهدان صورت خواهد گرفت، افزود: به همین منظور از هم اکنون کارگاه های مختلف آموزشی خوبی در راستای آشنایی پرسنل با وظایف قانونی خود در انتخابات درحال برگزاری می باشد.  
 
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به همکاری و هماهنگی مطلوب با دیگر دستگاه های امنیتی و نظامی، تصریح کرد: همه پیش بینی های لازم برای تامنی امنیت یک انتخابات شکوهمند صورت گرفته و امیدواریم در 29 اردیبهشت همچون انتخابات گذشته با آراء مردم برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.  
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار