۷ هزار مددجو به اردوهای زیارتی عتبات عالیات از استان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ غلامعلی رحمانی،معاون فرهنگی کمیته امداد استان گفت : اردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقاء روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در حوزه فرهنگی اعزام مددجویان به مشهد مقدس است، گفت: در سال گذشته بیش از هفت هزار و ۲۸۹ نفر از مددجویان برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

رحمانی با یادآوری اینکه که بسیاری از این مددجویان زیارت اولی بودند، افزود: این افراد شامل دانش‌آموزان ، دانشجویان ،مادران سرپرست خانوار وسالمندان بودند.

وی خاطر نشان کرد : سال گذشته برای اعزام این مددجویان بیش از ۲۴۱ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که حدود ۵۰ درصد آن از محل کمک های خیران و باقی مانده از محل منابع دولتی تامین شده است.

رحمانی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح شوق زیارت درصدد اعزام تمامی مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات هستیم، گفت : تا کنون برای تامین کمک هزینه زیارت مددجویان از ظرفیت مادی و معنوی خیران و حامیان طرح اکرام استفاده شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.