80 مقاله به دبیرخانه همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن، در شهرستان بجنورد ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، دبیر همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن گفت: مرحله داوری مقالات رسیده به این همایش ، آغاز شد.

احسان عباسی، آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش را دهم مردادماه اعلام کرد و افزود: این همایش در محورهای روش‌شناسی پژوهش ‌های میان ‌رشته‌ای قرآن و سلامت، پیشگیری و درمان از منظر قرآن و سلامت‌، پژوهش ‌های میان رشته‌ای در حوزه قرآن و سلامت روان (حوزه قرآن و سلامت جسم، حوزه قرآن و سلامت معنوی و حوزه قرآن و سلامت اجتماعی) برگزار می ‌شود.

وی ایجاد انگیزه عمومی در بین دانشجویان و دانشگاهیان برای تولید فکر و جنبش نرم ‌افزاری مبتنی بر فرهنگ قرآنی و اسلامی و ایجاد انس با مفاهیم والای قرآن کریم را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی‌ اینترنتی Sec.khs@acecr.ac.ir و پست الکترونیکی quranjournal@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه http://quransalamat.ir مراجعه کنند. عباسی به ضرورت دریافت تائیدیه اعلام وصول مقاله هم اشاره کرد و گفت: به مقالات برتر، کمک هزینه اعزام به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد. آئین اختتامیه همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن، شهریور ماه در بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.