در مراسم افتتاحیه دانشگاه مجازی پزشکی عنوان شد؛

آموزش مجازی پزشکی؛ تحول بنیادی در حوزه سلامت و بهداشت

آموزش پزشکی مجازی در کنار آموزش‌های دانشگاهی و پودمانی تحول و فرصتی بزرگ در عرصه سلامت و بهداشت است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالحسن فیروز‌آبادی رییس شورای عالی فضای مجازی در مراسم افتتاحیه دانشگاه مجازی پزشکی گفت: در بحث عدالت در آموزش، آموزش مجازی یکی از عناصر سلامت الکترونیکی است که با توجه به اقدامات دولت در حوزه سلامت و الکترونیک می‌توانیم شاهد نتایج دلخو‌اهی باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات موثری در زمینه الکترونیکی داشته‌ایم که هنوز به نتایج دلخواه نرسیده و با حضور حوزه‌های مختلف وزارت بهداشت، نظام‌های اطلاعاتی بیمارستانی، داشتن پرونده سلامت برای هموطنان، می‌توانیم شاهد دستاوردهای خوبی باشیم.

فیروزآبادی افزود: دانشگاه پزشکی مجازی آموزشی برای توسعه نظام آموزشی کشور است که بحث عدالت در آموزش برای تمام هموطنان لحاظ شده است و امیدواریم با پیوند این عناصر به یکدیگر شاهد فضای مطلوبی در حوزه الکترونیک و نظام سلامت باشیم.

وی بیان کرد: در بحث الکترونیک می‌توانیم با پیوند موضوعات گوناگون بهداشتی و الکترونیکی شاهد شهر هوشمند باشیم و با توجه به بحث ترافیک و کاهش تردد اقدامات مطلوبی در این حوزه صورت گیرد.

رییس شورای عالی فضای مجازی یادآور شد: آموزش مجازی فرصتی برای دانشگاهیان در حوزه سلامت و بهداشت است که با طراحی پروژه بزرگ mooce می‌توانیم شاهد ارتقای حوزه سلامت و بهداشت در بستر الکترونیکی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار