آمادگی مرکز سنجش آموزش پزشکی برای برگزاری آزمون های الکترونیکی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: به زودی آزمون های تافل و GRE به صورت الکترونیکی در سازمان سنجش برگزار می شود.

محمد حسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری آزمون های تافل و GRE در شهرهای مختلف، گفت: در حال حاضر برگزاری این آزمون ها بر عهده دانشگاه مجازی است و تا کنون حدود 120 نفر از سراسر کشور در این آزمون شرکت کرده اند. 

وی از آماده شدن 190 سیستم کامپیوتری مجهز در مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد و افزود: با توجه به الکترونیکی شدن آزمون ها، سنجش هم 2 طبقه را با مجهز کردن به سیستم های کامپیوتری به برگزاری آزمون های الکترونیکی اختصاص داده است. 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه سایت این مرکز تا 20 روز آینده آماده می شود، تصریح کرد: با توجه به هزینه 800 هزار تومانی آزمون تافل، به داوطلبان این آزمون توصیه می شود ابتدا در آزمون زبان داخلی سازمان سنجش به صورت آزمایشی شرکت کرده و در صورت کسب نمره خوب اقدام به شرکت در آزمون تافل بکنند. 

وی یادآور شد: این آزمون که بسیار شبیه تافل طراحی شده پیش زمینه خوبی برای آمادگی است که هزینه بسیار کمتری هم نسبت به تافل دارد و نیازی نیست که چند بار برای آزمون های تافل و GRE پول پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار