برنامه «سرزمین ما» به عنوان حامی محیط زیست مطالبات افراد را مطرح می‌کند.

بازخورد مثبتی از پخش برنامه «سرزمین ما» در رفتارهای محیط زیستی گرفتیمالهام پیرهادی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «سرزمین ما» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اجرای سه ساله این برنامه محیط زیستی گفت: خوشبختانه در طول اجرای برنامه «سرزمین ما» از سراسر کشور بازخوردهای خوبی داشته‌ایم. با توجه به حمایت برنامه از محیط زیست و تشکل‌های محیط زیستی تریبونی برای اتفاقات روز کشور در عرصه زیستی شده‌ایم و از طریق این برنامه از طرف خیل کثیری از افرادی که مطالبات و خواسته‌هایی دارند، اطلاع‌رسانی می‌کنیم و خیلی خوشحالم که توانستیم بسیاری از جاهای دورافتاده کشور را معرفی کنیم.

وی افزود: ما این بازخورد خوب را هم از مردم گرفته‌ایم و هم با توجه به رفتارهای محیط زیستی از همکاران پشت صحنه و فنی دیده‌ایم. 

تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به اینکه برنامه «سرزمین ما» تا به امروز پنج مجری تغییر داده است، در خصوص اجرای ایرج میلانی به عنوان پنجمین مجری بیان کرد: پیش از این با مرحوم اینانلو همکاری داشتیم. اکنون تلاش ما بر این است، کسی که اجرا می‌کند خود دارای تجربه محیط زیستی داشته باشد. ایرج میلانی از جمله افرادی است که در کنار تجربه محیط زیستی و گردشگری با توجه به لحن گفتگو و اجرا رابطه‌ای صمیمی با مخاطب برقرار می‌کنند و مردم دوستشان دارند. 

پیرهادی در پایان با بیان اینکه برنامه تلویزیونی «سرزمین ما» خرداد ماه سه ساله می‌شود، اظهار داشت: روز پنج‌شنبه به عنوان زمان پخش برنامه، مناسب نیست، زیرا اکثر مردم دیگر استان‌ها در این روز سرکار هستند و یا استراحت می‌کنند. بهتر است با توجه به مشکلات محیط زیستی زمان بیشتر و مفیدتری به این برنامه اختصاص داده شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار