وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دنبال آن هستیم که اقتصاد ایران را بزرگ کنیم زیرا اکنون همه از اقتصاد کشور به یک اندازه سهم نمی برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در مراسم تقدیر از کارگران نمونه خراسان رضوی در مشهد کفت: به دنبال آن هستیم که اقتصاد ایران را بزرگ کنیم زیرا اکنون همه از اقتصاد کشور به یک اندازه سهم نمی برند. 

وی افزود: جامعه ما اکنون به یک آرامش و اعتدال نیاز دارد تا بتواند به کارهای بزرگ دست بزند و در این جامعه همه ظرفیتها برای اقتصاد پویا وجود دارد. 

وی گفت: در چارچوب فعالیتهای دولت یازدهم پنجره جمعیت باز شد و جمعیتی بعد از پنج شش سال تاخیر یکباره وارد بازار کار شد اما اشتغالزایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر فراهم آمد. 

وی افزود: در دولت گذشته وضعیت تورم و اقتصاد کشور بسیار خراب شد اما به لطف خدا دولت یازدهم توانست با برنامه ریزی تورم را مهار کند و برای نخستین بار دستمزد کارگران را بیشتر از تورم افزایش دهد.  

وزیر کار گفت: در دولت قبل با ۳۶درصد تورم تنها ۹ درصد دستمزد کارگران افزایش یافت اما در دولت یازدهم دستمزد را بیشتر از تورم افزایش داده ایم. 

وی گفت: تولید بهینه را مهمترین شاخصه دولت یازدهم و نتایج این فعالیتها بعد از سالهای سخت اقتصادی نیازمند گذشت زمان است. 

ربیعی افزود: خروج از رکود تا چهار سال زمان می برد بنابراین آثارش در این دولت نمایان شد همانند کارخانه ای که آرام آرام به رکود می خورد و آرام آرام از رکود خارج می شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.