فرماندار سمنان از تعیین ۱۴۳ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان سمنان برای رفاه حال مردم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندارشهرستان سمنان در جلسه هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان با اشاره به انجام تمام تمهیدات لازم در راستای اجرای مناسب انتخابات گفت: یکی از مهمترین رسالت های ستاد تعیین ۱۴۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که در این بین ۱۲ شعبه روستایی و ۹ شعبه سیار خواهد بود.

وی افزود: برای رفاه حال خواهران همچنین ۱۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان سمنان نیز در روز ۲۹ اردیبهشت آماده رای گیری از این قشر فعال و پرتکاپوی جامعه است.

فرماندار سمنان فراهم کردن بستر حضور پرشور و مشارکت مردم در امر اخذ رای و تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه شهرستان را از اهداف تشکیل نشست های هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری دانست و ابراز داشت: تلاش هیئت اجرایی برگزاری انتخابات، کمک به خلق حماسه مردمی دیگر با مشارکت حداکثری است.

دانایی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، ابراز داشت: نماد اصلی مشارکت مردم، شرکت در انتخابات و تصمیم مردم برای انتخاب تصمیم‌گیرانی است که در ساختار اداری کشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم شود، زمینه‌ای برای امیدواری دشمن مهیا شده و اگر حضور مردم پرشورتر از گذشته باشد، هم امنیت کشور را تضمین کرده و هم باعث اقتدار کشور می‌شود و این حضور گسترده همان چیزی است که مقام معظم رهبری،  از آن به حماسه سیاسی تعبیر کرده‌اند.

فرماندار سمنان با بیان اینکه امانت‌داری مهم‌ترین رکن برگزاری انتخابات است، گفت: صیانت از آرای مردم و ارزش‌ها و حیثیت جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی کاملاً بی‌طرفانه از برنامه‌هاو اولویت مجریان انتخابات است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.