یک کلاهبردار به تخلیه 200 صندوق صدقه منازل اعتراف کرد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری تحت پوشش مامور کمیته امداد و تخلیه صندوق صدقات در سطح مناطق روستایی شهرستان نکا، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، فردی با معرفی خود به عنوان نماینده کمیته امداد با مراجعه به منازل روستائیان اقدام به تخلیه صندوق صدقات می کند.

سرهنگ پهلوانی گفت: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی با شناسایی متهم به جعل عنوان این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی فردی دیگر و تخلیه بیش از 200 صندق صدقات در منازل شهروندان با ارائه رسید های جعلی اقرار کرد.

سرهنگ پهلوانی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات همدست متهم را نیز شناسایی و دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.