در افتتاحیه ساعت شعر فردوس قرار است بزرگداشت محمد علی بهمنی برگزار شود.

صابر ساده، مجری برنامه ساعت شعر فردوس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراسم افتتاحیه ساعت شعر فردوس گفت: مراسم افتتاحیه ساعت شعر فردوس روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 17 در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود. در این مراسم افرادی چون محمد علی بهمنی، داوود رحمت اللهی، امید صباغ نو، امید بیگدلی، اصغر معاذی، رویا ابراهیمی، جعفر عزیزی، کیانوش خان محمدی و مریم بهروزی حضور دارند. از میهمانان دیگر این مراسم می توان به حمید رضا صمدی، حسین متولیان، امیر مرزبان و ترانه مکرم اشاره کرد.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه ساعت شعر فردوس احتمال دارد چند بازیگر نیز به عنوان میهمان مراسم حضور داشته باشند. در کنار این مراسم ورک‌شاپ خط توسط روح الله دلخوانی برگزار می شود. وی از چهره های برتر در زمینه هنر خطاطی محسوب می شود. در این مراسم علاوه بر شعرخوانی که توسط میهمانان انجام می شود، برنامه های دیگری نیز خواهیم داشت که از آن جمله می توان به بزرگداشت محمد علی بهمنی اشاره کرد.

مجری برنامه ساعت شعر فردوس در خصوص برنامه های دیگر مراسم افتتاحیه این محفل ادبی اظهار داشت: در افتتاحیه ساعت شعر فردوس قرار است برای مرحوم افشین یداللهی مراسم یادبودی برگزار شود. در کنار آن یک گروه موسیقی سنتی نیز اجرا خواهد داشت.  

گفتنی است؛ عمران میری در کنار صابر ساده کار اجرای ساعت شعر فردوس را اجرا خواهند کرد. این مراسم یکشنبه ها یک هفته درمیان در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.
 

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار