ما سعی بر آن داریم تا نیازهای خانواده‌های ایرانی را با عرف جامعه سنجیده و شناسایی کنیم.

هدف ما در «عصر خانواده» شناسایی نیاز مردم است
معصومه رامهرمزی سردبیر برنامه «عصر خانواده» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: عصر خانواده یک برنامه ترکیبی است که در آن آشپزی، سرگرمی، موسیقی و ... قابل مشاهده است. به عبارتی دیگر مجموعه‌ای از آیتم‌های نمایشی و گفتگویی در این برنامه اجرا می‌شود.
 
وی ادامه داد: مخاطب برنامه «عصر خانواده»، خانواده بوده و ما سعی بر آن داریم تا نیازهای خانواده‌های ایرانی را با عرف جامعه سنجیده و شناسایی کنیم.  

سردبیر «عصر خانواده» در پاسخ به اینکه ویژگی این برنامه در چیست، اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی های برنامه «عصر خانواده» در این است که شبکه دو، شبکه ملی بوده و همه مردم در اقصی نقاط ایران می‌توانند این برنامه آموزشی و تربیتی را تماشا کنند.

رامهرمزی با اشاره به تفاوت «عصر خانواده» نسبت به دیگر برنامه‌های تلویزیونی بیان کرد: به صراحت می‌گویم، مهم‌ترین تفاوت «عصر خانواده» نسبت به دیگر برنامه‌ها در این است که ما برای تنوع و جذابیت آن، سه سردبیر با سه گروه در روزهای مختلف اختصاص داده‌ایم که این مورد در برنامه‌‌های تلویزیونی دیگر کمتر دیده می‌شود.

وی افزود: تفاوت نگاه‌ها و نظرات موجب می‌شود تا مدل کار تغییر یابد و زمانی که این اتفاق بیفتد، علاوه بر اینکه برنامه تولید شده متنوع‌تر و جذاب‌تر می‌شود و مخاطب مباحث مورد علاقه خود را در روزهای مختلف شناسایی و تماشا می کند، ما هم راحت تر نیاز مخاطب را پیدا می‌کنیم.
 
رامهرمزی در پایان خاطرنشان کرد: نوع کار تهیه‌کننده و سردبیر با هم متفاوت بوده.  به گونه‌ای که تهیه کننده مسئولیت تمام گروه اعم از فنی، غیر فنی، محتوا و غیر محتوایی برنامه و سردبیر تنها مقوله محتوایی برنامه را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ برنامه «عصر خانواده» به تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی، با اجرای محمودرضا قدیریان، گیتی خامنه و سونیا پوریامین از شنبه الی چهارشنبه ساعت 17:40 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.
 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار