عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: داوطلبان احراز صلاحیت نشده برای انتخابات شوراها میتوانند از شنبه آتی برای اعتراض اقدام کنند.

معترضان به نتایج احراز صلاحیت در انتخابات شوراها از روز شنبه"قاسم میرزایی نیکو" عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از رد صلاحیت کمتر از 10 درصد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای کل کشور در جریان بررسی صلاحیت‌ها خبر داد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: نتایج اولیه صلاحیت‌های نامزدها از روزهای شنبه و یکشنبه (دوم و سوم اردیبهشت ماه) به این افراد ابلاغ می‌شود و آن‌ها می‌توانند اعتراض خود را به هیأت‌های نظارت از این تاریخ به بعد ارسال کنند. 

میرزایی‌نیکو بیان داشت: اعتراضات داوطلبان در شهرستان‌ به استان مربوطه و در ادامه از استان هم به هیئت مرکزی برای بررسی ارسال می‌شود.

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور خاطرنشان کرد: هیأت‌های نظارت هم در مدت زمان ده روز فرصت دارند تا به این موضوعات رسیدگی کرده و نظر قطعی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار