فرمانده قرارگاه حمزه سیدشهدا(ع) شمال‌غرب ایران گفت: رزمایش محرم۲ تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی سپاه بود و باید دشمنان بدانند "هیچ" تحریمی بر اراده نیروهای مسلح تأثیرگذار نیست.

رزمایش محرم۲ تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی سپاه بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدتقی اصانلو در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم ۲ که در منطقه عمومی شاهو کامیاران برگزار شد، با اشاره به نمایش گوشه‌ای از اقتدار نظامی سپاه در این رزمایش، اظهار داشت: دشمنان داخلی، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها با برگزاری رزمایش محرم ۲، غرش و اصابت موشک‌ها به مقر تروریست‌ها و تلفات‌هایی که دادند، پیام ما را گرفتند.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل می‌دانند که اگر ما اگر اراده کنیم و بخواهیم، با موشک‌های نقطه‌زن حتی اتاق آنان را مورد هدف قرار می‌دهیم و باید آنان بدانند که هیچ تحریمی بر روی اراده نیرو‌های مسلح تأثیرگذار نیست و تنها برای خودشان به درد به خور است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال‌غرب ایران تصریح کرد: متأسفانه دشمنان تنها در داخل و بین خودشان درگیری ایجاد کرده‌اند و اگر خود را اصلاح کنند، ما هیچ مشکلی در کشور نداریم؛ ملت ایران از سال ۵۹ در تحریم به سر می‌برد، اما هیچ‌وقت تسلیم ظالمان نشده و در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده است.

سردار اصانلو افزود: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به‌فکر براندازی نظام بوده، اما تاکنون نتوانسته به اهداف پلید خود برسد.

انتهای پیام/ز

گوشه ای از اقتدار نظامی سپاه را در رزمایش محرم 2 دیدیم

منبع : تسنیم

برچسب ها: سپاه ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.