مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: در هفته ملی کودک 35 برنامه شاخص توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف استان سمنان اجرا می شود.

مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: هفته ملی کودک با شعار آینده را باید ساخت از 14 مهر آغاز و تا 21 مهر ادامه دارد.

وی افزود: از مهمترین برنامه های این هفته افتتاح نمایشگاه کودک بود که دیروز افتتاح شد، رزمایش فرهنگی فردا  ساعت 9 صبح از سه راه شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و روز پنجشنبه کرسی سخن با حضور استاندار سمنان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میدان پدران آسمانی با حضور 70 نوجوان روستایی است.

وی با اشاره به افتتاح جشنواره قصه گویی در  روز 24 مهر هم افزود: 688 قصه گو آثار خود را ارسال کرده که پس از داوری 104  نفر برگزیده و از این بین نیز 22 نفر انتخاب شده و در روز 24 مهر به رقابت می پردازند.

جمال افزود: از این تعداد 5 نفر به جشنواره منطقه ای نیز اعزام خواهند شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تصریح کرد: این کانون در حال حاضر با 16 مرکز ثابت، 6 مرکز سیار روستایی، 1 مرکز سیار شهری و 2 مرکز پستی در استان سمنان مشغول به فعالیت است.

وی افزود: 38 هزار نفر عضو کانون های پرورش فکری در استان سمنان هستند  که از این تعداد  13870 نفر عضور روستایی و عشایری هستند.

آقای جمال افزود: کتابخوانی راه اصلی ارتباط با نوجوانان است و باید این فرهنگ با همراهی همه در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام / گ

جزئیات اجرای 35 برنامه در هفته ملی کودک در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.