خبرگزاری تاس در گزارشی از آزمایش موفقیت‌آمیز سلاح‌های با دقت هدف‌گیری بالا و شلیک موشک‌های کالیبر در رزمایش بزرگ نظامی روسیه در دریای خزر با مشارکت داغستان و تاتارستان خبر داد.

آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های کالیبر در رزمایش نظامی روسیه در دریای خزربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری روسی تاس روز یکشنبه، با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود به نقل از وادیم آستافی‌اف، رئیس بخش مطبوعاتی یگان نظامی جنوب ارتش روسیه، نوشت در رزمایش نظامی روسیه در دریای خزر که با مشارکت یگان های دریایی جمهوری داغستان و جمهوری تاتارستان به مدت یک هفته (اول تا هشتم اکتبر) برگزار می شود، سلاح‌های با دقت هدف‌گیری بالا و موشک‌های کالیبر با موفقیت آزمایش شدند.

در ادامه این گزارش به نقل از آستافی‌اف آمده است ناوهای موشک انداز داغستان و تاتارستان مأموریت حمله موشکی به به تأسیسات مهم دشمن را در جزیره چچن که در چارچوب فرماندهی عملیات دوجانبه انجام شد، با موفقیت به اتمام رساندند. او همچنین افزود دو فروند موشک کالیبر با طی مسافت 180 کیلومتری با موفقیت به اهداف مورنظر که دو ساختمان 10 در 10 متر بود، اصابت کردند. الکساندر دورنیکوف، فرمانده یگان نظامی جنوب، بر این عملیات نظارت داشت.

کشتی های ناوگان دریای خزر روسیه و سامانه های دفاع هوایی منطقه نظامی جنوب نیز دفع حملات موشکی اهداف واقعی را با موفقیت انجام دادند.

این مقام نظامی ارتش روسیه افزود همچنین سامانه ویژه به کار رفته در کشتی های ناوگان دریای خزر به همراه ظرفیت امواج سطحی رادار پادسولنوخ-ای و سامانه موشکی بوک-ام3 این امکان را فراهم کرده است تا دامنه شناسایی و تخریب موشک های دشمن به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

این گزارش می افزاید یک حمله موشکی کروز با استفاده از یک فروند هواپیمای مهاجم سوخو-25 متعلق به ارتش چهارم نیروهای مسلح روسیه و بوسیله سامانه های دفاع هوایی شبیه سازی شد.

حدود 7 هزار نیروی نظامی و بیش از 2500 قطعه تجهیزات نظامی از جمله 20 فروند هواپیما و 60 فروند بالگرد در این رزمایش بزرگ شرکت داشتند.

انتهای پیام/

رزمایش نظامی روسیه در دریای خزر

برچسب ها: روسیه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار