بازیگر سینما و تلوزیون گفت: مسئولان کشوری برای هنر و فرهنگ ارزش کمی قائل هستند که این خطری برای نسل امروز محسوب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمود پاک‌نیت در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تجلیل از هنرمندان برتر این استان با قدردانی از کسانی که علی‌رغم نداشتن بودجه و اعتبارات کافی چرخ هنر را در استان‌ها می‌چرخانند گفت : بایدقدردان این هنرمندان و فعالان عرصه هنر باشیم که باوجود اعتبارات کم آثار فاخری تولید می کنند.


این هنرمند سینما و تئاتر و تلویزیون افزود: برای تقویت هنر نیاز به توجه بیشتر مسؤولان داریم زیرا فرهنگ‌سازی مخارج و هزینه دارد و بدون در نظر گرفتن بودجه و اعتبار نمی‌توان در زمینه‌های مختلف فرهنگ‌سازی کرد.


این هنرمند تئاتر و سینما در ادامه و در پاسخ به اینکه چرا دیگر سریال‌های پر مخاطب مانند پس از باران ساخته نمی‌شود افزود: مقصر من و سایر هنرمندان نیستیم بلکه مقصر کسانی هستند که بودجه‌ای برای این کار نمی‌گذارند.


پاک‌نیت گفت: اکثر سریال‌های کنونی تنها برای وقت‌گذرانی هستند و به همین خاطر است که بسیاری از جوانان به سراغ شبکه های بیگانه می روند.


وی این موضوع را بسیار خطرناک برای جوانان و آینده کشور دانست و افزود : جوانان امروز برای الگوگیری و پند پذیری نیاز به کارهای فاخر هنری و سینمایی دارند که متأسفانه به دلیل بی‌توجهی مسؤولان شاهد ساخت و تولید این گونه آثار نیستیم.


این هنرمند سینما و تئاتر و تلویزیون گفت:اگر مسوولان برای مسائل فرهنگی وقت بگذارند شاهد بسیاری از آسیب‌های پر هزینه و پر خطر اجتماعی نخواهیم بود.

انتهای پیام.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.