ماموران پليس مركز استان مرحله ديگری از طرح امنيت محله محور را برای ارتقای امنيت شهروندان اجرا و 142 سارق حرفه ای ، فروشنده مواد مخدر ، معتاد و متهم تحت تعقيب مراجع قضائی را دستگير كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين عمليات ضربتي  گفت : ماموران كلانتري ها و پاسگاه هاي شهرستان اصفهان طرح ارتقاء امنيت محله محور را در نخستين ساعات بامداد روز گذشته در سطح شهر اصفهان اجرا كردند.

وي ادامه داد: ماموران طي چند عمليات منسجم تعداد 32 نفر سارق، 52 فروشنده مواد مخدر و معتاد ولگرد و 58 نفرمتهم تحت تعقيب را دستگير و تعداد 46 دستگاه انواع خودرو و موتورسيكلت مزاحم را توقيف کردند.

رئيس پليس مركز استان افزود: پليس در اين عمليات هشت دستگاه موتورسيكلت و 12 دستگاه خودروي مسروقه را كشف كرد.

سرهنگ ياردوستي در پايان با اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور در روزهاي آينده نيز، تصريح كرد: هدف پليس در اجراي طرح امنيت محله محور در راستاي افزايش آرامش و امنيت شهروندان است و در روزهاي آتي نيز ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند نظرات و موضوعات مطروحه را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 و يا مراجعه به نزديک ترين کلانتري با پليس در ميان بگذارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.