وحدت و همبستگی ضرورت برنامه کاندیداهای انتخاباتی و برگزاری یک انتخابات پرشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امام جمعه زید آباد  امروز در خطبه های نماز با اعلام این مطلب افزود : تفرقه گروه های مختلف و قشرهای مختلف مردم در مناسبت های مهم و سیاسی کار دشمن است تا به خیال خود قدمی را در دشمنی دیرینه خود بردارد در حالی که همیشه شکست خورده میدان توطئه ها است .

حجت الاسلام عباس عاقلی گفت : تخریب کاندیداها به دور از اخلاق دینی است و یک فرد با تقوا که ادعای ورود به صحنه انتخابات برای خدمت را دارد نمی تواند با تخریب فرد یا افراد خود را پیروز میدان رقابت بداند و در قانون انتخاباتی هم خلاف مقررات حرکت می کند.

وی مسئولیت را در نظام اسلامی تلاش برای خدمت به مردم و اقامه حق و عدالت عنوان کرد و گفت : مردم سرمایه های اصلی در کشور هستند که باید حقوقشان رعایت شود و گره گشایی و رفع مشکلات آنها وظیفه کسانی است که مسئولیت را می پذیرند.

خطیب جمعه زید آباد واردات را مشکل عمده و عامل تعطیلی برخی از کارخانه ها اعلام کرد و افزود : بخش های دولتی و خصوصی پرشتاب تر برای تولید حرکت کنند و کالاهایی که در کشور می توان تولید کرد وارد نشود تا به استقلال و خودکفایی برسیم وقدرت توان داخلی را به ظهور برسانیم.

حجت الاسلام عاقلی ضمن محکومیت حمله موشکی آمریکا به سوریه به بهانه سلاح های شیمیایی گفت : اعمال کشتار و ظلم به مردم سوریه و منطقه به هربهانه از خصائص ذاتی سردمداران آمریکا است در صورتی در اختیار گذاشتن سلاح شیمیایی به صدام و رژیم بعثی عراق در دوران دفاع مقدس هم کار آمریکا بود .

امام جمعه سیرجان زیدآباد به مناسبت های مختلف هفته پرداخت و از حضور گسترده مردم و جوانان در مراسم اعتکاف قدردانی کرد ودر مورد مناسبت 29 فروردین روز ارتش گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران با 48 هزار شهید امروزه مقتدر و آماده دفاع از کشور است و در دوران دفاع مقدس اقتدار و ایمانش را به دنیا ثابت کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار