وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت تمام تلاش خود را کرده تا به تمام وعده های خود عمل کند و خیلی از دغدغه هایی که در گذشته شاهد آن بودیم الان، وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست اقتصاد مقاومتی کرمان گفت: الگوی مثلث توسعه که توسط استاندار کرمان ابداع شد نتایج خوبی مانند ثبات، آرامش، همدلی و نوع نگاهی است که نسبت به کارافرین و سرمایه گذار ایجاد شده است .

واعظی گفت : با عنایت رهبری و حمایت مردم توانستیم از مسائل و مشکلات فرهنگی و سیاسی عبور کنیم ، برجام اجرا شود، تحریم ها و روابط ساماندهی شوند همه ی این کارها با هدف بهبود وضعیت معیشت و کسب و کار مردم است .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تنها سالی بوده که توانسته اند بدون تحریم ها کار کنند گفت : شرایطی در کشور به وجود آمده که امیدوار کننده است

واعظی گفت : استان کرمان از جمله استان های وسیعی است که ۴۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذارکردیم که تلاش می کنیم تا ۱۷۰ میلیارد تومان دیگر سرمایه گذاری کنیم .

وی به اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت : افزایش ۸/۵ برابری پهنای باند ، ۴/۳ برابر شدن شبکه انتقال ، افزایش ۵ برابری مشترکین اینترنت و افزایش خط اینترنت در روستاها از مهم ترین اقدامات است.

وی به انتخابات هم اشاره کرد و گفت : مردم کشور ما مردمی معتدل هستند و باید تلاش کنیم تا این مشی ادامه پیدا کند .

واعظی افزود : در هر انتخابات باید یه گام پیش برویم و مشارکت حداکثری داشته باشیم تا انتخاباتی قانونمند برگزار شود .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
امیدوارم
آخرین اخبار