در سال جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قسمت ساخت و ساز عمده فعالیت‌های خود را دنبال خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،دکتر بهرامی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال ۱۳۹۶ سال ارتقای کیفیت در معاونت بهداشتی با شش هزار پرسنل خواهد بود که در تلاش جهت ارائه خدمات بهداشتی مورد نیاز برای مردم هستند.
وی افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه در سالی که گذشت در راستای شعار سال جدید در حوزه تولید و اشتغال حرکت و این مهم را تبیین کرد.
دکتر بهرامی گفت: در سال گذشته در معاونت بهداشتی حدود دو هزار نیرو به کار گیری شده اند و این مسیر در سال جدید نیز تداوم پیدا خواهد کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه در زمینه منابع انسانی و واحدهای بهداشتی از نظر راه اندازی به حد استاندارد رسیده است و در سال جدید در قسمت ساخت و ساز عمده فعالیت‌های خود را دنبال خواهد کرد.
دکتر بهرامی به مشکل کمبود زمین در شهر مشهد اشاره کرد گفت: در این خصوص ۴۰۵ پروژه در دست اقدام است به نحوی که تن‌ها در شهر مشهد ۱۷۰ واحد زمین مورد نیاز است؛ که در تلاش جهت رفع این مشکل هستیم.
وی افزود: سال ۱۳۹۶ سال ارتقای کیفیت برای ما خواهد بود و معاون بهداشتی با شش هزار پرسنل تلاش دارد تا خدمات بهداشتی مورد نیاز را برای مردم تامین کند.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.