دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سجاد افروزه دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: این قرارگاه قصد دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات به حق ایشان در جهت حمایت از تولید و کار ملی قدم بردارد.
 
افروزه افزود: ما در این راه با کمک جامعه دانشگاهی و نخبگانی فارس و با هدف حمایت و تقویت اقتصاد استان فارس قدم برداشته و  در این راه، تکیه بر توان دانشجویی و کار علمی و تخصصی است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر از اولویت‌های اصلی اقتصاد استان، بحث آب و محیط زیست، مشکلات سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش واحدهای اقتصادی و استفاده نکردن از ظرفیت‌های گردشگری استان است که باید در کوتاه مدت فکری برای این موضوع بشود.
 
افروزه بیان کرد: این قرارگاه در نظر دارد در تبیین، معناشناسی و در نهایت تبدیل اقتصادی مقاومتی به عنوان خواسته و عمل مردم فارس بپردازد که راه پیشرفت اقتصاد و رشد سطح رفاه استان و کشور از مسیر حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از تولیدات استانی و ملی می‌گذرد.
 
وی اظهار داشت: راهبرد ما در قرارگاه شهید احمدی روشن، همکاری همه جانبه و تخصصی با اساتید، مدیران، نخبگان، دانشگاهیان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: با پایش مداوم وضع اقتصاد استان و تلاش برای رفع موانع فعلی، چشم‌انداز قرارگاه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ‌سازی و پیاده‌سازی تفکر حمایت از کار و تولید ملی در ذهن همه آحاد جامعه است که این امر جز با کمک رسانه‌های دغدغه‌مند برای رساندن  و تثبیت مفهوم اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.