زنجان؛

آغاز ثبت نام مسابقات ملی مهارت در زنجان

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان از آغاز ثبت نام هجدهمین مسابقات ملی مهارت در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، انصاری گفت: هجدهمین مسابقات ملی مهارت در 36 رشته برگزار مي‌شود که برگزیدگان نهایی هجدهمين و نوزدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهاي آماده سازي و گزينش نهايي، درچند رشته منتخب به چهل و پنجمين مسابقات جهانی مهارت که در سال 2019 در کشور روسیه برگزار می شود، اعزام می شوند.

وی افزود: در مرحله شهرستاني پس از ارزشیابی لازم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هر استان نفرات برتر در هر شهر انتخاب و به مرحله استانی معرفی می‌شوند که در مرحله استانی نیز با برگزاري آزمون عملي درحداکثر دو روز نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفي به مرحله کشوری اقدام می شود.

این مقام مسئول با بیان این که آموزش دیدگان و کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای، هنرجويان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، دانشجويان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنين کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعايت شرايط سني ذكر شده در مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان با اشاره به این که مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت نیز در نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود اظهار کرد: متولدین 11 دی‌ماه سال 1372 به بعد و برای سایر رشته‌ها متولدین 11 بهمن‌ماه سال 1375 به بعد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

انصاری در پایان گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا تاریخ 23 تیر ماه سال 1396 ادامه دارد.



انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.