فاطمه هموله گفت: به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا بعید است در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت کنم

فاطمه هموله در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد میزان آمادگی اش برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور اظهار داشت: به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا بعید است در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت کنم و متاسفانه ناراحتم از این که نمی توانم در این رقابت ها شرکت کنم.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون بدون مربی در حال پیگیری تمریناتم هستم و نبود مریی در کنارم مرا آزار می دهد چرا که در تمام دنیا مرسوم است یک ورزشکار حرفه ای زیر نظر افراد صاحب سبک تمرین کند.

محمودی در ادامه تصریح کرد: برای نخستین بار قصد داشتم در مسابقات معتبر داخلی کنار بهترین دوندگان کشور خودم را محک بزنم اما انگار قسمت نبود در این مسابقات به میدان بروم ولی از همین جا به رقیبانم اعلام می کنم در رقابت های بعدی پس از رفع مصدومیت با قدرت حضور خواهم یافت.

دونده سرعتی کشورمان گفت: خوشبختانه مسئولان هیئت دو و میدانی اصفهان از ورزشکاران حمایت خوبی به عمل می آورند و همین امر باعث می شود تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری تمرین کنند.  

وی در پایان عنوان کرد: از مسئولان فدراسیون می خواهم به ورزشکاران جوان و نوجوان بیشتر توجه و رسیدگی کنند تا با انگیزه بیشتری در مسابقات ظاهر شوند چرا که حمایت از ورزشکاران جوان ضامن آینده بهتر برای موفقیت تیم ملی دو و میدانی در سال های آینده خواهد بود،که البته تمام این ها بستگی به حمایت های لازم مسئولان از ورزشکاران دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار