علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به دنبال اکران «سازش» در بهترین زمان ممکن هستیم

من به تنهایی نمی‌توانم برای اکران فیلم سازش برنامه ریزی کنم؛ چون دستور کار سرگروه را نمی دانم.

به دنبال اکران در بهترین زمان ممکن هستمعبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان اکران فیلم «سازش» ساخته محمد حسین فرحبخش اظهار داشت: فیلم سازش را به ارشاد برای دریافت پروانه نمایش تحویل داده‌ایم و منتظر ارشاد هستیم تا به ما پروانه نمایش بدهند و ما بر آن اساس تصمیم گیری کنیم.
 
وی ادامه داد: ارشاد فیلم ما را دیده و بازبینی کرده است، ولی پروانه نمایش هنوز صادر نشده است و به دلیل تعطیلات نوروزی کمی کار عقب افتاد.
 
این تهیه‌کننده در خصوص زمانی که خودش برای اکران این فیلم سینمایی مد نظر دارد، گفت: من خودم به تنهایی نمی توانم برای اکران برنامه‌ریزی کنم؛ چون دستور کار سرگروه را نمی دانم. ولی به دنبال اکران فیلم در بهترین زمان ممکن هستم و این زمان به کارها و قراردادهای خود سرگروه هم مربوط است و نمی توانم خودم تصمیم بگیرم.
 
گفتنی است؛ یوسف تیموری، بهنوش بختیاری، سحر قریشی و رضا ناجی از جمله بازیگران این فیلم هستند و محمد حسین فرحبخش کارگردانی فیلم را بر عهده داشته است.
 
آب نبات چوبی آخرین اثر محمد حسین فرحبخش که فروش خوبی نداشت و به نظر می رسد که این کارگردان با ساخت فیلم کمدی سازش به عرصه ساخت فیلم های پرفروش بازگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار